Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 3 maart 2018

Kerstkaart

Zo af en toe maak ik tussendoor nog gewoon een kerstkaart en doe ik met die kerstkaart mee aan een challenge in de groep van Tiets op Facebook.
Zo heb ik aan het einde van het jaar in ieder geval al een heel aantal kaarten op voorraad.


Dit is de 4e kaart die ik voor die challenge gemaakt heb.
De kerst-mal van Dutch Doobadoo is uitgangspunt voor deze kaart. Ik heb 'm gemat met papier uit papierblok Winter Wishes van Noor!design. Een al ouder papierblok wat ik erg mooi vind.


De kerststerren zijn gesneden uit flowerfoam met een mal van MarianneDesign.
Flowerfoam is leuk om mee te werken, de bloemen zijn heel zacht wat een mooi effect op de kaart geeft. Het flowerfoam is verkrijgbaar in de webwinkel van Kreatrends.


Maak jij tussendoor ook nog kerstkaarten? Ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar hahaha.

Groetjes en een fijne dag,
Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten