Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 2 december 2017

Giftcard box

Hebben je het leuke snijstencil Giftcardbox met swirl 6002/0981 al gezien? Je maakt er in een handomdraai een prachtig doosje mee waar je een giftcard of gewoon geld in kan doen. Het leuke is dat het doosje zo plat is dat het ook in een enveloppe past.


Ik heb het doosje gesneden uit kraft en daarna bekleed met papier uit het Botanical papierblok.
Achter de opengesneden swirls heb ik een stukje spiegelkarton geplakt wat eerst geëmbost is. Als je net binnen de vouwrandjes snijdt past het mooi in het dekseltje, ook als de zijkanten naar binnen gevouwen en vastgelijmd zijn.


De bloemen en de prachtige vlinder met kant zijn bovenop de kleinste snijmal Bubbles geplakt  met de glue gun. Op het lijfje van de vlinder heb ik 3 bolletjes geplakt die ik bewaard had nadat ze van een takje met besjes (ook uit het assortiment van Joy!crafts) gevallen waren.


De tekst Hoera heb ik uit spiegelkarton gesneden zodat het goed naar voren komt op het doosje.


Ook de binnenkant van het doosje is bekleed met papier uit hetzelfde papierblok.
De tekst heb ik op de leuke bubble border gezet en in plaats van een giftcard heb ik zelf een kaartje gemaakt waar ik een plaatje op heb geplakt. Zo is het een felicitatie voor een huwelijk geworden.


De tekst binnenin het doosje is gesneden uit wit kaartkarton en heb ik op het snijstencil Bubbles Border geplakt met tacky glue.


Op het kaartje aan de binnenkant van het doosje heb ik een mooie ivoren bloem gezet. Deze past net dus een beetje extra decoratie is ook aan de binnenkant mogelijk.


Ik vind het een erg leuk doosje om te maken en het mooie is ... met het snijstencil heb je het in
no-time voor elkaar. Echt een aanrader!
 
Gebruikte materialen:
6002/0519 Cutting stencil Bubble border
6002/0520 Cutting stencil Bubbles
6002/0981 Cutting stencil Giftcardbox met swirl
6002/6000 Cutting stencil Gefeliciteerd
6011/0313 Papierblok Botanical
6011/0511 Papierset met knipvellen Love
6200/0006 Ultra fine tip applicator
6200/0054 Glue gun
6200/0222 Ink blending tool
6370/0053 Artificial flowers Roosjes
6370/0078 Artificial flowers Ivoren bloemen
6371/0003 Artificial cotton Vlinders met kant
6500/0121 Tacky tape 3mm
6500/0215 Tacky glue
8011/0101 Spiegelkarton assorti
8089/0203 Kraft

Leuk dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten