Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 4 december 2017

Giftcard box nr. 2

Ik vond het zo leuk om de giftcard box te maken dat ik er nog eentje heb gemaakt. Het doosje dat zaterdag op mijn blog stond is richting Joy!crafts gegaan maar deze heb ik gemaakt voor mijn buurmeisje die haar verjaardag pas geleden vierde.


Ook bij dit doosje heb ik weer hetzelfde papierblok gebruikt als bij het vorige doosje. Ik vind het zulk mooi papier en het staat zo vrolijk.


Het doosje sluit goed maar om het niet open te laten glippen heb ik van een stukje papier een bijpassend bandje gemaakt wat er overheen geschoven kan worden. Dit bandje heb ik afgewerkt met 3 plakparels.


Aan de binnenkant van het doosje heb ik een andere mal gebruikt waar ik de tekst op geplakt heb.
Naast een giftcard kan er tussen de lipjes ook gemakkelijk geld geschoven worden. Het enige is dat je even moet kijken hoe je het geld moet vouwen om het pas te krijgen.


Op de voorkant heb ik in plaats van een bloementoef vlindertjes van Dutch Doobadoo geplakt.
De tekst aan de binnenkant heb ik hier ook van spiegelkarton gesneden.


Zomaar 2 doosjes die net even anders maar toch ook weer hetzelfde zijn.
Heel erg leuk om te maken en zeker om te geven.

Groetjes Henriëtte



2 opmerkingen:

  1. Hele leuke giftdoosjes zijn dit Henriëtte...leuk dat sluitbandej erom
    Ik ben zojuist klaar met een cadeautasje op te pimpen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke doosjes , super praktisch om centen af te geven, heel mooie creaties
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen