Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 1 augustus 2017

Shabby Chic notitieboekje

Er is weer een nieuwe challenge begonnen bij Vintage and More op Facebook.
Het is een challenge die weer een hele maand loopt en waar ik deze keer de opdracht voor heb bedacht.
Omdat het toch vakantietijd is heb ik gekozen voor een hele makkelijke opdracht nl.: Alles mag als het maar Vintage of Shabby Chic is.
Niet moeilijk en we hopen dan ook op heel veel inzendingen.
Dit notitieboekje heb ik ter inspiratie voor de challenge gemaakt.


Het kraft notitieboekje heb ik lang geleden bij de Action gekocht. Tegenwoordig zijn deze boekjes helaas niet meer te krijgen.
Ik heb mooi papier van Marieke Design gebruikt en de voor- en achterkant van het boekje daarmee beplakt.
Voordat ik de achterkant beplakt heb heb ik eerst een kantje om het boekje gestrikt en daarna het papier er aan de achterkant overheen geplakt


Het kantje (wat ook bij de Action vandaan komt) heb ik aan de voorkant versierd met mooie roosjes die ik met de glue gun vastgeplakt heb.


Ook de bloemen heb ik met de glue gun vastgeplakt en op het piepkleine labeltje heb ik met zwarte stift de tekst geschreven.


Het plaatje komt van een knipvel van Syta van Gelderen. Hier heb ik de kleuren van de bloemen op uitgezocht.


Het kantje is niet alleen handig om het boekje dicht te houden maar ook om als bladwijzer te gebruiken.


Wil je ook meedoen met de challenge bij Vintage and More? Ga dan naar Facebook en zoek de pagina van Vintage and More op. Ben je daar nog geen lid? Aanmelden is zo gebeurd hoor, wees welkom daar. Het challenge bericht met alle regeltjes en de opdracht staat bovenaan de pagina.
Misschien tot op facebook?

Groetjes Henriëtte




1 opmerking:

  1. Prachtig gepimpt boekje,Henriëtte.Mooi bloementoefje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen