Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 11 juli 2017

Fijne verjaardag

Verjaardagskaarten, wie kan ze niet gebruiken? Met deze prachtige grote mal van Marianne Design heb je er zo één gemaakt.


Deze keer heb ik de mal op een vierkante kaart van 15 x 15 cm verwerkt.
Het mooie achtergrondpapier komt uit Pretty Flowers blok Country Flowers. Zo mooi! Eigenlijk jammer dat er zoveel achter de prachtige grote mal valt.


De tekst heb ik op een klein reststukje van dat mooie papier gestempeld. Wat een prachtig lettertype heeft de stempel.
En kijk eens hoe mooi de swirls van de mal zijn! Deze keer heb ik ze bewerkt met Distress Ink Milled Lavender.
De buitenkanten van de prachtige mal heb ik ook nog even aangezet met Walnut Stain.


Voor het maken van de bloem heb ik een oude mal van Mery's tevoorschijn gehaald, welke het is kan je onderaan bij de materiaallijst zien. Ik heb alle bolletjes apart opgewerkt met kleine bloemetjes, daarna losgeknipt en iets bol gevouwen en met 3D kit tot één bloem gemaakt.
De blaadjes die ik achter de bloem heb gezet zitten bij de prachtige grote mal in de set.
Met de strikjesmaker heb ik als laatste nog een dubbele strik gemaakt en met tacky glue opgeplakt.


Leuk dat je weer langs bent geweest, heel veel knutselplezier en een hele fijne dag toegewenst.
Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er super uit. Ja, de mallen zijn fijn voor 'snelle' en toch mooie kaarten!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie mal. Je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen