Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 18 oktober 2016

Challenge 77 bij WLVC

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij WLVC met deze keer als sponsor De Hobbykaart.

Wat is de opdracht deze keer? Het is deze keer weer een kerstkaarten-challenge en Marjan heeft verzonnen dat het een Vintage kerstkaart met roze moet zijn.
Dus niet één bloem roze maar zo dat het roze van je kaart springt en opvalt.
Dit is mijn DT-bijdrage geworden.


Het roze dessinpapier dat ik gebruikt heb is van Joy!crafts.


Boven- en onderaan de kaart heb ik een mooie Enless mal gebruikt die ik doormidden heb gesneden.
De sterren zijn van MemoryBox.


Achter het plaatje zit mooi breed kant. De bloementoef is gemaakt met zelfgemaakte bloemen. Hiervoor heb ik mijn poinsetta pons van Nellie Snellen weer tevoorschijn gehaald en de bloemen uit twee verschillende kleuren geponst.
De takjes zijn gemaakt met een McGill pons, ook al een oude pons die al een hele tijd in mijn lade ligt.


Om het plaatje, dat ik heb uitgeprint, heb ik een zelf gehaakt ovaal verwerkt dat ik langs de binnenranden afgewerkt heb met een stukje parelketting.

Deze challenge loopt tot 2 november 18:00 uur. Ik zou zeggen, ga lekker aan de slag want kerstkaartenstress kunnen we in december heel goed missen.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige vintage kerstkaart s dit geworden. Erg mooi het gehaakte ovaal en de parelrand is een mooi detail.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heerlijk roze en ik vind ook het gehaakte randje om de stans een leuk detail is ook wel weer eens leuk idee om te doen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Henriëtte.Lief plaatje.Mooi bloementoefje en heel mooi afgewerkt met het kant en de parelketting.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! En zo leuk dat je er een eigen gemaakt en gehaakt randje om hebt gedaan. En heerlijk roze!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriëtte ,
    Prachtige kerstkaart heel veel mooie details !
    Lief plaatje je haakwerkje rond is weer top hoor .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen