Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 29 september 2016

Vintage kerstkaart

Deze kerstkaart heb ik gemaakt voor de reminder-blogpost van challenge 75 bij WLVC waar gevraagd werd om een Vintage Kerstkaart met gebruik van ribbelkarton.


Als basis heb ik deze keer bordeaux-rood kaartkarton gebruikt met daarop papier uit het Spirit of Christmas Paperpack van Precious Marieke


Het mooie hoekje is van Noor!design. Ik heb er wel een stukje vanaf geknipt en er een mooie plaksteen op geplakt.


Ook heb ik een swirl van Noor!design tevoorschijn gehaald waar ik poinsetta's, gemaakt met een pons van Nellie Snellen, op heb geplakt.


Nog een kleine bloementoef in de hoek waar ik takjes, geponst met een McGill pons, onder heb gezet.

Je hebt nog een paar dagen om ook mee te doen met de challenge en kans te maken op de mooie prijs van Marianne Design.
De challenge loopt tot 2 oktober 18:00 uur.

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Henriette. Leuk om er rood karton bij te gebruiken. Dat haalt het op.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende Henriette. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart,Henriëtte.Mooi kantje en weer heel mooi afgewerkt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vintage kerstkaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Prachtig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig inspiratiekaartje voor die leuke challenge Henrëtte...prachtige accentjes erop gemaakt...ik heb mijn kaartje ook vandaag gelinkt voor die challenge

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen