Volgers

Zoeken in deze blog

zondag 21 augustus 2016

Note-book

Donderdag ben ik samen met Nel weer heerlijk aan de knutsel geweest.
Deze keer hebben we een note-book gepimpt om daar onze knutsels en ideeën in te plakken en schrijven.


Het boekje heb ik bij de Hema gekocht en heeft van zichzelf een kraft buitenkant.
Het kraft is als eerste ingesmeerd met Gesso waarna er in het midden een stukje uit een boek gescheurd papier met tekst op geplakt is. Helaas zie je er bijna niets meer van, kan gebeuren. Er moest tenslotte ook nog gepimpt worden hahaha.


Na het bewerken met Gesso ben ik met Distress Ink Walnut stain over de randen en hoeken heen gegaan. Daarna heb ik van een klein stukje papier van Maja Design een rand gescheurd en die schuin bovenaan geplakt waarbij ik de randen geïnkt heb.
Nel had een mooi sjabloon en ook die heb ik in hoek gebruikt met structuurpasta. Omdat de structuurpasta de Distress Ink opneemt krijgt het een iets bruinige kleur.


In de andere hoek heb ik een mooi metalen hoekje geplakt.


Deze bloem had ik heel lang geleden gekocht en is van Magnolia. De kleur van de bloem was gelig maar omdat ik dat niet mooi vond staan bij het plaatje en het papier dat ik gebruikt heb heb ik 'm met witte inkt, Milled Lavender en Dusty Concord bewerkt.
Ook hier in de hoek weer mooie swirls met structuurpasta.


Op de tag heb ik nog een extra stukje papier uit het boek geplakt, afgewerkt met een stickerstamp.
Het greepje is een leuk detail.


Het plaatje is van een knipvel van Syta van Gelderen en ook hier heb ik een metalen hoekje op geplakt.


Het was weer een super gezellige ochtend, op naar de volgende keer in september.

Groetjes Henriëtte

3 opmerkingen:

  1. Wat een kunstwerk! Zonde om te gebruiken hoor haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Heel mooi geworden, Henriëtte! Schitterend!

    Liefs, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt. Zo veel mooie details.Superleuk greepje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen