Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 29 maart 2016

Twee verjaardagskaarten

Vandaag heb ik 2 verjaardagskaarten om te laten zien. Een tijdje geleden was ik weer heerlijk aan de knutsel met Nel en zij had verzonnen dat we een spinner-kaart gingen maken. Zij had op internet een workshopje gevonden en dus gingen we heerlijk aan de gang.
Ik heb al zo'n kaart laten zien met een theepot maar er waren deze maand ook 2 DT-maatjes van Kreatrends jarig dus was het een mooie gelegenheid om voor ieder van hen ook zo'n kaart te maken.
Ze hebben allebei hun kaart gehad dus kan ik ze nu ook hier op mijn blog laten zien.


De foto's zijn helaas iets donker uitgevallen, ik heb ze nog wel bewerkt met een fotoprogramma maar als ik ze nog lichter maakte werden de kleuren flets en zo anders dat ik het maar zo gelaten heb.
Ine heeft deze kaart gekregen.


Zoals je ziet kan het molentje heen en weer.


Voor Margreet heb ik deze kaart gemaakt met een lichter papiertje.


Net anders als die van Ine maar 2 identieke kaarten versturen vind ik gewoon niet leuk.


Spinnerkaarten maken is niet moeilijk, ik zal hier de link zetten zodat je zelf kan zien wat je er voor nodig hebt en hoe je zo'n leuke kaart kan maken: https://www.youtube.com/watch?v=o2OjuzBcshc&feature=share.
Veel plezier als je er ook aan gaat beginnen.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. HoiHenriëtte,
    Het zijn twee hele mooie kaarten . Leuk met het molentje zal seffens eens gaan kijken naar het filmpje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan met die molentjes. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk met de molentjes en spinnerkaarten zijn altijd leuk! Lastig met het sombere weer foto's maken hè! En danwordt het lichter maken ook niet altijd een succes...hebben we allemaal wel last van hoor1
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf gedaan Henriette.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze 2 verjaardagskaartjes Henriëtte
    wat leuk gedaan zo een spinnermodelletje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen