Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 11 maart 2016

Gefeliciteerd met je zwangerschap

Pas geleden had ik een kaartje met een olifantje geplaatst wat ik had gemaakt voor een collega die een kindje verwachten. Toen ik die kaart maakte wist ik niet wat ik nu wel weet en dat is dat wij dit jaar er een kleinzoon of kleindochter bij gaan krijgen.
Ik ben weer heerlijk aan de knutsel gegaan want daar moest natuurlijk ook een kaartje voor komen en dit is 'm geworden.


Als basis heb ik een gewone rechthoekige kaart gebruikt die ik gemat heb met papier uit een papierblokje van Joy!crafts. Op de label, die achter het hart gestoken zit staat de tekst.


Zo ziet de kaart er uit als de label, gemaakt met een mal van Sizzix, achter het hartje vandaan komt.


De tak is van Noor!Design; One of a Kind Spring. Ik heb aan de takken allemaal hartjes gehangen in verschillende kleuren want wat het wordt weten we niet. De hartjes komen uit de hartenmal die ik op de kaart gebruikt heb en heb ik gekleurd met Distress Ink.


Met de strikjesmaker van Joy!crafts maak je in een handomdraai prachtige strikken.
Ook in het gras heb ik hier en daar hartjes geplakt. Ook hier weer in roze, blauw en wit.


De tekst is gemaakt met stempels van Joy!crafts die helaas uit de collectie zijn. Kan je ze nog ergens op de kop tikken dan zou ik het zeker doen want ze zijn erg leuk.


Als laatste een foto van het schattige hertje van Marianne Design. Ik heb 'm gesneden uit vilt wat het helemaal lief maakt.

Bedankt weer voor het langskomen en tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

13 opmerkingen:

  1. Wat een lieffie heel erg mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Henriette. Wat is dit een schatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief en leuk kaartje Henriette.
    Het hertje is ook zo schattig.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit zwangerschapskaartje Henriëtte...en zeker zo met dat schattige hertje...ook die label erachter is een leuk detail...super schattig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. YEAH! voor de derde keer Oma worden Henriëtte, hopelijk een hele mooie zwangerschap en weer een wolk van een baby over een half jaar! Het is toch zo leuk om mee te maken weer! Je kaartje is fantastisch...die kleine hartjes aan de takken en in de gras randstaat zo leuk!!!
    Maar ook je grote hart met daarin dessin-papier en kant en ja het hertje is zowiezo een blikvanger hè, heel mooi uit het vilt!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig zwagerschapskaartje Henriëtte, heel erg lief...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superschattig en leuk!!!
    Gaaf die hartjes in de takken.
    Fijn weekend!!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk dat er een kleinkind bij komt Henriëtte, van harte gefeliciteerd. Je hebt een superlieve felicitatiekaart gemaakt. Leuk om die gekleurde hartjes aan de tak te hangen en het hertje is hier natuurlijk allerliefst bij. Een topkaartje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ahhhh weer een kleinkindje?? gefeliciteerd Jet! en ben dus vurlieffff geworden op je hertjes, hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een kleinkind op komst, fantastisch! En dat is dit kaartje ook. Leuk in vilt, zo schattig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige babykaart,Henriëtte.Heel mooi.Gefeliciteerd met dit leuke nieuws.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Henriette,
    wat een superleuk nieuws zeg. Een nieuw leven in je gezin. Heel bijzonder.
    Je kaartje is ontzettend leuk!! Met dat vilt heeft dat hertje een nog hoger aaibaarheidsgehalte!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen