Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 17 februari 2016

Gefeliciteerd met je zwangerschap

De kaart die ik je vandaag wil laten zien is een kaart die ik voor een collega heb gemaakt van wie de vrouw in verwachting is. Echt een gelegenheid om een vrolijk en lief kaartje voor te maken.


Het achtergrondpapier komt van een papierblokje wat ik al heel wat jaren geleden gekochte heb maar eigenlijk nooit gebruikt. Toch nog goed van pas gekomen dus, ik had het blokje bijna weggegeven haha.


De tekst Gefeliciteerd is van een oudere Clearstamp sheet van Joy!crafts. Ik heb deze golvend opgeplakt met 3D kit er achter zodat het ook mooi zo blijft staan.
Het ballonnetje, wat bij de snijmal van de olifant zit, heb ik een neutrale kleur gegeven omdat ze nog niet weten of het een jongetje of een meisje wordt.


De roosjes heb ik ook neutraal gehouden en gezet op het takje Bille's Flourishes.


Wat is het olifantje lief he? Ik heb 'm gesneden uit vilt zodat het echt een zacht knuffeltje is.
De rand die er omheen zit is een oudere mal van Marianne Design en ook een strik mocht op deze kaart natuurlijk niet ontbreken.

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Wat een lieverdje en mooi zo uit vilt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart. Heel mooi met zo'n heerlijk zacht lief oliefantje. Chappoo!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve kaart en wat leuk om die olifant uit vilt te stansen Henriëtte. Geeft echt een mooi effect. Ik denk dat de aanstaande ouders het helemaal geweldig vinden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Henriëtte wat een schattig kaartje ... het papier past er perfect bij ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaart,Henriëtte met dat lieve olifantje.De ontvanger zal hier blij mee zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk!!
    Dat olifantje is gewoon enig!!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wie wat bewaart die heeft nog wat!! Het papier is mooi en past goed bij deze kaart en dat lieve olifantje steelt de show!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen