Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 16 december 2015

Autumn Fashion

Wat een leuke nieuwe materialen liggen er weer in de winkels.
Tussen het maken van de kerstkaarten door is het ook heel leuk om andere kaarten te maken.


Ik ben voor Joy!crafts aan de slag gegaan met het  papierblok Needles en Pins en de nieuwe snijmallen in combinatie met oudere snijmallen en heb er deze kaart mee gemaakt.


Om de mal van het klosje heb ik golfjesband gewonden.


Op de mooie nieuwe cirkel snijmal heb ik piepkleine plakpareltjes gezet en zien jullie ook hoe mooi het hoekje onderaan het plaatje is. Zo fijntjes.


Ook de oudere mal van de naaimachine heb ik weer uit mijn koffertje gehaald. Die past er superleuk bij.


Het centimeterband heb ik opgerold en met tackytape hier en daar vastgezet zodat het net een echte centimeter lijkt.


Het leuke plaatje komt uit het Paper en Pictures blokje Girly Girls en pas heel erg leuk bij dit thema.

Gebruikte materialen:
6002/0482 Cutting stencil Cirkel-rand-hoekje
6002/0056 Cutting en embossing stencil Knopen
6002/0059 Cutting en embossing stencil Naaimachine-klosje
6011/0068 Paper en Pictures Girly Girls
6011/0317 Papierblok Needles en Pins
6020/0004 Plakparels mint groen
6300/0335 Handmade Collection band
8013/0142 Papierset A5 Creme
8089/0203 Kraft
8099/0102 Linnen structure White


Groetjes Henriëtte



2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart Henriëtte.
    Leuke materialen, mooie kleurtjes en een prachtige samenstelling.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier komt heel wat bij kijken. Het is dan ook een mooie kaart geworden.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen