Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 3 oktober 2015

Challenge 55 bij WLVC

Het is al weer 3 oktober, tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC. Dit keer met De Egel
als sponsor en wat een mooie prijs stellen ze beschikbaar! Echt de moeite waard om mee te doen en kans te maken op de prijs. Wil je weten wat de prijs is?? Klik dan HIER om naar het blog te gaan. Dan kan je ook gelijk de bijdrages van de andere DT-leden bekijken. Zeker de moeite waard.

Miranda heeft deze keer de opdracht voor de challenge verzonnen: Maak een vintage kaart/creatie met als thema Teatime.
Een leuke opdracht waar ik deze kaart voor heb gemaakt.


Ik heb papier uit een mooi papierblok van Noor!design gebruikt en een plaatje van Studio Light.


Ook heb ik een oude mal van Noor!design tevoorschijn gehaald en gesneden uit kraft.


Natuurlijk mogen mooie metalen hoekjes niet ontbreken.
Op het notitieblaadje heb ik het woordje Tea gezet.


Het kopje is gemaakt met een mal van Cottage Cuts. Hierbij heb ik twee verschillende papiertjes gebruikt en er een doily onder geplakt.


Bij de bloemen heb ik een veertje gezet en er een embellishment van een kopje onder gehangen.


Hier nog even een foto van het plaatje. Deftige dames en een heer aan de thee.

De challenge loopt tot 17 oktober 18:00 uur. Doe gezellig mee!

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wat mooi Henriëtte, alles klopt om er zo'n mooie nostalgische look aan te geven, het plaatje, het kopje..helemaal top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Henriëtte....zoveel leuke details erop....weer een TOPkaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie tea time kaartje leuke bloementoef prachtig geheel.
    Groepjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Echt heel ouderwets zo met dat plaatje, schitterende kaart ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen