Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 22 september 2015

Vintage tag

Druk vandaag op pauze en geniet.
Dat is de tekst die op deze tag, die ik voor Kreatrends gemaakt heb, staat en hoe waar is die tekst.
Lekker genieten van het maken van kaarten en even helemaal niets anders doen.
Met de mooie materialen die ik gebruikt heb is dat niet moeilijk.


De tag is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo en gemat kraft en papier uit het leuke Pretty Floral papierblok van Noor!Design.
Om het een mooie vintage look te geven inkt ik de randjes altijd met Distress Ink.


Bovenaan de tag heb ik lint uit de Handmade Collection van Joy!crafts gebruikt.
Het dubbele strikje heb ik met de strikjesmaker gemaakt. Een handig hulpmiddel van Joy!crafts bij het maken hiervan.


Dit mooie label is nieuw van Amy Design. Het gestreepte gedeelte wordt in 1x gesneden en zit ook aan elkaar vast. Ik heb het gemat met een klein stukje kraft, gewoon om de mal getekend en uitgeknipt. Het geeft een leuk effect maar maakt ook het buitenste randje van de gesneden label net iets steviger.


Het plaatje is van Marianne Design en heb ik, net als de label (zie foto hierboven) afgewerkt met parel-bloemen.
Het plaatje heb ik in een steekvakje gestoken, gemaakt met de leuke nieuwe Christmas Wire frame van Amy Design. Deze mal is vierkant. Ik heb er een hoek vanaf geknipt om te laten zien dat er meerdere mogenlijkheden met deze leuke snijmal zijn.

Weer bedankt voor het langskomen en graag tot een volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Een prachtige tag Henriette.
    Ja..we moeten wat vaker even op pauze drukken en genieten van alles .

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf....heel mooi gedaan en ik ga die pauzeknop zoeken hoor....
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tag zouden we meer moeten doen: op pauze drukken en genieten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal top henriette, groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Gek op deze kleuren, mooi ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen