Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 12 augustus 2015

New home, Good Luck!

Deze week staan de huisjes van Lin en Lene in combinatie met de nieuwe Clear stamps met bijpassend stencil Movie Tickets In the Picture bij Joy!crafts.


Ik heb er deze verhuiskaart mee gemaakt.
De 15 x 15 kaart heb ik gemat met papier uit het papierblok Afternoon Tea, een papierblok met prachtige dessins er in.


Dit huisje ligt al een poosje in de winkels maar is nog steeds erg leuk om te gebruiken.
Langs de rand van de kaart heb ik een hartjesrand geplaatst, deze is gemaakt met de leuke stencils van Mery's. Ik heb ze 3x gesneden en iets overlappend opgeplakt zodat er een mooie rand ontstaat.


Het dubbele strikje heb ik gemaakt met de strikjesmaker. Ik heb hiervoor prachtig ribbon gebruikt met een glans er in.


 Het leuke plaatje komt uit het Paper en Pictures blokje Afternoon Tea. Zou je er niet zo een hap van willen nemen??


De leuke Movie tickets zijn dus nieuw. Er zitten 12 verschillende teksten op de clear stamp sheet, voor iedere gelegenheid wel iets, en ze passen perfect bij de snijmal.


Deze bloem heb ik gemaakt met het stencil Folded Flowers. Hiervoor heb ik 5 blaadjes gesneden om de bloem te kunnen maken. In het hartje heb ik een roosje geplakt.
De groene blaadjes zijn iets kleiner dan de opengewerkte blaadjes. Ook hier kan je een bloem mee maken maar ik heb er voor gekozen om ze anders te verwerken.


Hier nog even de bloem op een andere manier op de foto gezet zodat je goed kan zien dat er een leuke hoogte in zit. Mooi voor op een kaart maar natuurlijk ook voor bijvoorbeeld op een verpakking.

Gebruikte materialen:
1201/0096 Cutting, embossing en debossing stencil Huisje
6002/0447 Cutting en embossing stencil Circles, squares en hearts
6002/0470 Cutting stencil Folded Flowers
6004/0001 Clear stamps en stencil Movie Ticket
6011/0070 Paper en Pictures Afternoon Tea
6011/0077 Papierblok Afternoon Tea
6300/0222 Ribbon
6370/0082 Artificial flowers
8013/0016 Metallic cardstock
8089/0203 Kraft
8099/0102 Cardstock linen wit
8099/0113 Cardstock linen creme

Bedankt weer voor het langskomen en tot een volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte


4 opmerkingen:

  1. Weer een schitterende kaart Henriëtte!
    Prachtige kleuren en heel leuk met de paarse blaadjes om de bloem heen. Ziet er weer super uit.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Henriëtte en prachtige bloem.
    Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feestelijke verhuiskaart Henriët, hele mooie details en de cup cake is om van te smullen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen