Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 19 mei 2015

50 Jaar

Ik ben voor Kreatrends aan de slag geweest met een prachtige creatable van Marianne Design en heb die gecombineerd met cijfers, gemaakt met het Dutch stencil cijfers van Dutch Doobadoo.
Deze kaart is daarvan het resultaat.


Het dessinpapier dat ik heb gebruikt komt uit een Pretty Papers blokje van Marianne Design: Twinset en Pearls.


De swirl tak met vogeltjes heb ik gesneden uit wit kaartkarton en daarna bewerkt met twee kleuren Distress Ink. Walnut stain voor de vogeltjes, die ik twee keer heb gesneden en met 3D kit op elkaar heb bevestigd, en Bundled Sage voor de swirls en blaadjes.


De roosjesrand zit als een strookje onderaan het roze stippelpapier, dat ik voor de cijfers heb gebruikt.
Ik heb de strook middendoor gesneden en aan de onder- en bovenkant van de kaart verwerkt.
Ook dit vogeltje heb ik twee keer gestanst en met 3D kit op elkaar bevestigd.


De prachtige rechthoekige mal heb ik ook gesneden uit wit kaartkarton en met Walnut Stain bewerkt toen het papier nog in de mal zat. De bloemblaadjes heb ik, heel voorzichtig, bewerkt met Bundled Sage.
De cijfers getekend met behulp van het Dutch Doobadoo stencil en daarna uitgeknipt.

Bedankt weer voor het langskomen en graag tot de volgende blogpost.
Groetjes Henriëtte


22 opmerkingen:

  1. Super mooi Henriëtte en heel leuk die grote cijfers.
    Groetjes,
    Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Henriëtte, mooie mal en gaaf die cijfers...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi in pastel en leuk met die grote cijfers!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige kaart, leuk die grote cijfers. Mooie pasteltinten bij elkaar en de vogeltjes springen er mooi uit. Ook de manier waarop je de strik hebt verwerkt vind ik heel mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart, leuk met die grote cijfers! Mooie pastelkleurtjes bij elkaar en de vogeltjes springen er mooi uit. Mooi ook zoals je de strik hebt toegepast!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, de cijfers zijn een prachtige blikvanger en alles wat je gebruikte combineert heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Henriette.
    mooi met de grote cijfers, de mallen en de leuke strik,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke verwerking van het papier Henriette en die cijfers knallen er wel uit zo!! De vogeltjes zijn schattig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoals altijd is je kaart helemaal af!
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hele mooie cijferkaart Henriëtte, prachtige kleurtjes en dp!

      Verwijderen
  10. Heel mooi is je kaart, leuke blikvanger die cijfers, doen het altijd goed,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart Henriette met heel mooi papier Die cijfers zijn zo leuk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gedaan Henriette, en een mooie mal en papierkeuze. Toppie weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 50, oef ik moet er nog niet aan denken, eind volgend jaar is het zo ver als ik dit mag beleven. Mooie kaart hoor, leuk zijn die cijfers van Dutch Doobadoo, ik heb ze nog niet maar misschien komen ze nog wel Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig kaartje Henriëtte...mooi met die grote cijfers erop...ook prachtig designpapier gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Die grote cijfers zijn erg leuk! Staan nog op mijn verlanglijstje.
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie combinatie met de cijfers Henriette ...
    Prachtig kaartje !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart! De vogeltjes staan er zo leuk bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Henriëtte wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Alles zo mooi uitgekozen en zo knap samengesteld.
    Dit heb je echt super, super gedaan.
    Mijn complimenten voor deze schitterende kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een geweldige kaart!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart Henriëtte. De kleurencombinatie, de grote cijfers en die lieve vogeltjes, alles draagt bij aan het feestgevoel.
    Dank je voor je deelname aan de mei-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen