Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 10 april 2014

Mannenkaart met Fishing Fun

Deze week staan de Fishing Fun mallen In the Picture bij Joy!crafts. Er waren al mallen in deze serie en nu zijn er nog een paar bij gekomen om de serie aan te vullen.
Super geschikt voor een mannenkaart.


De basiskaart is weer gemaakt van Kraft papier waar ik papier uit het Fading Colours Paper bloc op heb gemat en dat aan de randen heb bewerkt met een distresser.


De ronde mal is al wat ouder maar vond ik er prachtig bij passen. De dobber en het haakje zijn van de eerste serie Fishing Fun mallen.


Ik het plaatje van de bergen komt uit het Fishing Fun Paper blok. Ik heb geprobeerd van beide plaatjes de bergen en het water door te laten lopen en ik moet zeggen, dat is aardig gelukt. Op de kaart zelf is dat beter te zien dan op de foto.


De visser in het vissersbootje is een nieuwe mal terwijl de grote hoekmal weer een oudere is. Leuk om zo oud en nieuw met elkaar te combineren.


De vis heb ik gesneden uit een rondje, daarna heb ik geprobeerd met Distress Ink deze dezelfde kleuren te geven als de vis van het plaatje en hierna de uitgesneden vis weer terug te zetten in de cirkel.
Ook de tekst is een nieuwe clearstamp sheet die deze maand uitgekomen is.

Natuurlijk ben ik weer super benieuwd wat je van deze kaart vindt.

Groetjes Henriëtte






26 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten, prachtig materiaal gebruikt, toppie.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je met deze mallen gemaakt,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje voor een man die dol is om te vissen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Henriette,
    Mooi hoor!! leuke combi van papier en mallen en het tekstrondje met bewerkte vis is super...
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw schitterend je kaart Henriette, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat doorlopen van de bergen is je echt knap gelukt Henriette, je moet er maar op komen ! Een leuke kaart voor een man die graag en hengeltje uitwerpt!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mannenkaart ziet er prachtig uit Henriëtte.
    Hele mooie mallen zitten erin verwerkt en leuke plaatjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie kaart jet met prachtige details.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gebruik gemaakt van de mallen, het is een heel gaaf kaartje, echt een mannekaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig stansgebruik Henriette, hele sfeervolle kaart is het geworden! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooooo GAAF Henriette!
    Echt geweldig gemaakt, een top tafereeltje om naar te kijken!
    Ik heb vandaag je kaart ontvangen! Heel hartelijk bedankt hij is super mooi!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Toffe mannen kaart heb je van de vissers serie gemaakt ☺
    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Henriëtte,
    wat een prachtige kaarten heb je de laatste week gemaakt. Ik ben een paar dagen afwezig geweest en heb het een en ander gemist. Je vintage kaart vind ik heel bijzonder en wat een mooie kleuren heb je gebruikt...
    Je mannenkaarten zijn ook heel mooi, ik vind dat het moeilijkste om te maken.

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit mooi gemaakt! Ook de vis hetzelfde als het prentje, heel leuk!

    Vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind je viskaarten super, leuke mallen en plaatje.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige viskaart Henriette en super mooi plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij hebt een grote vis aan de haak geslagen, hihi. je kaartje is prachtig....een hele mooie opbouw en je bewerkte rondje met vis is heel gaaf!! Mooi hoe je alles altijd bedenkt Henriëtte.
    Fijne dag en liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart Henriëtte. Ik vind 'm supermooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een mooie creaties.

    Kijk ook eens op www.hobbyspulletjes.nl voor leuke goedkope mallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie mannenkaart. Helemaal wanneer die vissen als hobby heeft. Je vorige kaart vind ik ook prachtig.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super MOOIE kaart zeg Jet!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige mannenkaart, mooie mallen en papier heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig gemaakt weer Henriëtte. Een super mooie kaart.

    Liefs Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lekkere stoere kaart, hihi net alsof de vis echt aan het haakje zit.
    Leuke details!!!!!
    Super

    BeantwoordenVerwijderen