Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 12 juni 2013

Een vintage canvasje

Wat een gezellige reacties heb ik op mijn vorige kaarten gekregen. Bedankt hoor, het was echt weer super om allemaal te lezen.

Maandagmiddag ben ik naar de Xenos geweest en heb daar kleine canvasjes (10 x 15) gekocht. Gistermiddag heb ik heerlijk met een vriendin zitten knutselen met die canvasjes.


Zij houdt ook heel erg van vintage en dus zijn we heerlijk aan de slag gegaan met plaatjes en stansjes die ik had meegenomen.


We hebben prachtige mallen van Noor!Design gecombineerd met een heerlijk vintage plaatje.
Ook een pareltjes en een kanten strikje mocht niet ontbreken.


De postcard stempel is van Crafty Individuals, het hoekje en de vlinder weer van Noor!Design.
Het canvasje, de vlinder, de bloem, het hoekje en alle randjes zijn geïnkt met Distress Ink in diverse kleuren.

Superleuk weer om te doen en we hebben een hele gezellige middag gehad.
Jammer genoeg had ik geen fototoestel bij me en kan ik het canvasje van mijn vriendin niet laten zien maar ik kan je zeggen dat het er ook super uit ziet.

Leuk weer dat je langs bent geweest en lief als je ook gezellig een reactie achterlaat bij me.

Groetjes,
Henriëtte

26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig canvasje zeg!, Ik kan me voorstellen dat je er met plezier aan hebt gewerkt.

    Groetjes, Wilga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwww mooie kaart heb je gemaakt Henriëtte met leuke details op je kaart. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gedaan Henriëtte!
    Prachtige materialen heb je gebruikt en superleuk in elkaar gezet!
    Fijne dag!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Wat heb je dit mooi gemaakt Henriëtte!
    Ik ben er helemaal weg van!
    Lieve groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Henriette,
    Ziet er prachtig uit, leuk om de canvasjes te bewerken..een mooi Vintage geheel..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige canvas. Mooie kleuren. Super!

    gr. Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit schitterend gemaakt Henriëtte, ziet er echt prachtig uit. Wat gezellig om zo samen met je vriendin gezellig te knutselen.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ziet het er weer geweldig uit Henriëtte!Mooi is dat toch bruin met blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Henriëtte, mooie kleuren en een leuk plaatje.

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Hentriëtte, superleuk dit. Ik wist helemaal niet dat je met canvas ook kaarten kon maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Henriëtte,
    Heerlijk om samen te knutselen en je hebt een super mooi Canvas gemaakt, en ook zo'n leuke maat, een keer geen vierkante! Je hebt hele leuke materialen en mallen gebruikt, ik vind het prachtig!!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow Henriette wat heb je het canvas schitterend bewerkt, leuke details en prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat prachtig gedaan Henriette. Dus we moeten de Action nog beter gaan bekijken denk ik. Maar zo veel fantasie heb ik nog niet. Ben te lang vast gehouden aan Pergamano en 3 D. Maar ik vind het prachtig gedaan gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jullie hebben zo te zien niet alleen een supergezellige maar ook zeer creatieve dag gehad samen! Vind je canvas er zooo mooi uit zien Henriette, echt iets om op een fraai plekje in huis neer te hangen! Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig gedaan!
    Ik geloof dat ik hier maar blijf "plakken", zoveel moois te zien, dus benieuwd naar wat komen gaat!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat mooi Jet, mooie mallen heb je gebruikt,

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Henriette

    Zoooo gezellig om samen te feubelen en helemaal als er zoiets mooi's ontstaat, die zal vast een mooi plekje krijgen in je huis.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat heb je dit weer schitterend gemaakt Henriette, ik vind het helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi, mooi en nog eens mooi Henriëtte...geweldig leuk idee om dat zo op zo'n canvasje te maken! Het is een prachtig schilderijtje geworden!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je bent lekker bezig geweest en wat een prachtig resultaat.
    heel mooi en prachtige dingen heb je toegevoegd.
    ps, hartelijk bedankt voor je mooie kaart.
    kon niet wachten ha,ha,ha,.
    liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen