Volgers

Zoeken in deze blog

maandag 5 november 2012

Kerstkaart 2


Nog eentje, het is ook zo leuk om te doen en ze zijn zo lekker snel klaar wat wel nodig is want ik "moet" er nog een hele berg maken.
Deze is bijna hetzelfde als de vorige alleen nu een Noor-design mal gebruikt onder de tekst. Verder heb ik weer dezelfde achtergrond met dezelfde Sizzix embossingmal en dezelfde kleuren gemaakt. Het plaatje is weer van een knipvel van Marianne Design die ik weer heb gezet op een ovaal van Spellbinders met daarop een frame van Memorybox.

Groetjes Henriëtte

9 opmerkingen:

  1. Oh wat ben jij aan een mooie serie kerstkaarten bezig Henriette. Goed idee om idd snel toch iets supers de deur uit te krijgen! Groetjes, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwww prachtige kaart heb je gemaakt. Mooi plaatje. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi wat leuk dat je mijn volger bent geworden, ik kan nu ook gezellig bij jou langskomen. Mooie kerstkaarten zeg en die vintage vlinderkaart is ook een beauty !!
    Nog van harte met de geboorte van jullie kleindochter, ben zelf ook oma van 1 kleindochter en het is fantastisch. Geniet er maar met volle teugen van!!
    Lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook weer zooooooo MOOI!!!!!
    Gr Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk !!!!
    echt super mooi !!!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen