Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 7 april 2012

Let it snow...


Vandaag zomaar eens een kerstkaart, alvast voor de voorraad.
Het papier is van Maja Design, echt gaaf. De randjes heb ik gesponst met Frayed Burlap.
De tekst komt ook van hetzelfde designpapier, evenals het plaatje van de kerstman.
De ijskristal  is gemaakt met een pons van Martha Steward en met embossingpoeder goud gemaakt.
Als laatste heb ik er nog een klein parelsterretje ingeplakt.

Hoewel de tekst nogal koud overkomt hoop ik niet dat het gaat sneeuwen hoor, van mij mag de zon flink doorkomen en een heerlijke temperatuur brengen.
Groetjes en fijne paasdagen,
Henriëtte

12 opmerkingen:

  1. Ziet er kerstachtig mooi uit hahahaha
    Toch wel erg slim om al een kerstkaart te maken
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er weer een pracht van een kerstkaart bij Henriëtte! Mooi met die blauwe achtergrond! Wij liepen vanmorgen naar de markt en ik wist niet hoe snel ik moest lopen om het een beetje warm te krijgen! Het was zó koud! Dus laat de zon inderdaad maar schijnen, fijne dagen! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Kerst kaartje!
    Fijn Paasweekend.
    Groetjes Mieke'S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben blij dat ik niet de enige ben die een kerstkaart plaats met pasen, ha ha ha.
    prachtig is je kaart, laat de sneeuw maar weg blijven hoor.

    fijne paasdagen, groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Jet!!!!
    Maar ik wil nu zon ipv sneeuw hoor!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supers is ie en maak jij maar lekker kerstkaarten met pasen hoor, ben je tenminste op tijd!

    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart! Mooi papier van Maja.

    Fijne pasen,
    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kerstkaart is heel erg leuk, maar die sneeuw hoeft van mij nog niet hoor...
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het was vandaag kouder dan met kerst, dus pas maar op, je weet het maar nooit, je bent er in ieder geval al vroeg mee met je mooie kerstkaart,
    gr
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kerstkaart met dit prachtige maja papier.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Jet, lekker bezig!
    Heb je ook hoop zon nog in de aanbieding?-))

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen