Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 20 maart 2012

Vlinders





Deze kaart heb ik gemaakt met prachtig vlinder-papier van Ursus. Ik kon het echt niet in de winkel laten liggen (heb ik wel vaker last van ahum).
De tekst: "Veel liefs van mij xx" is van Marianne Design.
De schulpjesrand is gemaakt met een pons van Martha Steward Doily Lace.


Het plaatje is van Marianne Design. Ik heb het op maat gesneden zodat het in het kadertje met de vlinders paste. De vlinder-hoeken heb ik losgeknipt zodat het plaatje er tussen geschoven kon worden.
De randen heb ik met een Distress-tool bewerkt en daarna beïnkt met Frayed Burlap.


In de rechter-bovenhoek van de kaart heb ik nog een vlinder gezet die ik uit het scrapvel heb geknipt.
Twee plakparels er naast maken het af.

Groetjes Henriëtte

7 opmerkingen:

  1. Het is een schatje, leuk zo al die details te zien!

    Fijne dag, liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart Henriette.
    En inderdaad het papier is prachtig,lief plaatje heb je gebruikt.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, en het papier heeft inderdaad een hoog "heb"gehalte.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Henriëtte!
    En heel mooi papier!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat jij bij het zien van dit prachtige papier vlinders in je buik kreeg Henriëtte ;-) Je hebt er een supermooi kaartje mee gemaakt, zo lief, die afbeelding! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen