Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 24 mei 2011

Weer een tasje


Hier dan het gisteren beloofde andere tasje.
Weer gemaakt met MajaDesign papier. Is ook zo leuk.
Deze mocht wel lekker op mijn manier gepimpt worden.
Ik heb de bloemen gehaakt en daar een takjes-swirl onder geplakt.
Het doosje heb ik ook met distress-inkt bewerkt evenals de swirls.


Het handvat heb ik weer met de Doily-lace pons van Martha Steward gemaakt en ik heb er ook een enkelvoudige bloem met swirl op geplakt aan beide kanten van het handvat eentje.


Ook hier heb ik weer dezelfde tekst op verwerkt.
Tja, als je weet wat er in gaat kan dat.

Ook deze viel helemaal bij mijn vriendin in de smaak (kan ik ook helemaal begrijpen hihi)

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Wauuuw wat een schitterend tasje en het
    papier is ook erg mooi

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Henriette, deze is ook weer erg mooi, de ontvangsters zullen wel blij hiermee zijn!
    p.s het patroon ken ik inmiddels, ahumm, ben nota bene dt lid........groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt schitterend geworden. Je heb hele mooie kleuren gebruikt.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, alweer zo'n beeldig tasje, echt geweldig gemaakt (en leuk om te geven met zo'n overheerlijke inhoud natuurlijk!) Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen