Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 30 mei 2017

Moving Madness

Je zal wel denken, wat een titel voor het bericht van deze kaart.
Ik heb dit keer de naam van de lijn mallen, stempel, knipvellen en het papier van Yvonne Creations gebruikt. Het is een serie waar de mooiste verhuiskaarten mee kunnen worden gemaakt. Alles past bij elkaar en hoort bij elkaar.
Een deel van deze serie heb ik twee weken geleden al op mijn theepot kaart gebruikt. Vandaag dus het andere deel van de prachtige verhuislijn.


De basis van de kaart is gemaakt van wit kaartkarton met daarop achtergrond papier van Yvonne Creations.
De label zit los achter het kader geschoven.


Het prachtige grote kader heb ik opgewerkt met verschillende kleuren papier waarvan ik de bomen extra uit wit kaartkarton gesneden en bewerkt heb met Distress Ink.


De boomstammen zitten gewoon met lijm opgeplakt maar achter het bladerdek heb ik 3D kit gezet zodat er diepte in het kader ontstaat.


Kijk eens wat een leuke details er te vinden zijn, bijvoorbeeld op het uithangbordje. Om de tekst goed te laten zien heb ik met een stift de letters ingetekend.


De mal van de sleutel heb ik 2x gesneden, uit wit en uit grijs, waarbij ik de grijze iets verschoven op de witte heb geplakt. Ook dit geeft een mooi effect.
Omdat ik de label achter het kader wilde schuiven heb ik de zijkanten boven de bomen en de bovenkant met lijm ingesmeerd terwijl ik langs de onderkant van het kader heel dun dubbelzijdig tape heb gebruikt.


Op de label heb ik een 3D plaatje gezet waarbij ik op het bordje wat in de tuin staat zelf de woorden "nieuwe woning" heel klein heb geschreven.
De tekst die er onder gestempeld is komt van de leuke nieuwe clearstamps Felicitaties van Marianne Design.


Het zijn weer prachtige materialen waar ik mee heb mogen werken.
Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren.
Leuk dat je weer langs bent geweest en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte 


3 opmerkingen:

  1. toffe kaart met veel details
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuk lijn is het! Geweldige leuke creaties heb je er van gemaakt!

    X
    Diana
    Diana's Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke verhuiskaart, Henriëtte! Gaaf zo, met die uitneembare tag!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen