Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 4 oktober 2016

Maak mooie Herinneringen in het nieuwe jaar!

Vandaag mag ik weer een blogpost verzorgen en deze keer heb ik met de prachtige nieuwe lijn van Amy Design Christmas Greetings mogen werken.
Ik heb op deze kaart heel veel verschillende materialen verwerkt en van al die prachtige mallen heb ik apart een foto gemaakt.


Om veel materialen te kunnen verwerken heb ik gekozen om een lang model kaart te maken.
Hiervoor heb ik Witte Kraft van 15 x 30 cm gebruikt en deze op 7cm, 11,5 cm, 18,5 cm en 23 cm gerild. Na het rillen heb ik alle randjes geïnkt en daarna beplakt met mooi papier van Precious Marieke.


Van deze mooie mal heb ik een tag gemaakt. De bloemen, kaarsjes en duiven heb ik extra gesneden, uitgeknipt, met inkt bewerkt en daarna op de basis van Kraft geplakt.
De tekst komt van de nieuwe stempelsheet van Amy Design.


Deze prachtige tak zit bij de mallenset met het grote kader. Ook hier heb ik de blaadjes weer extra uit groen gesneden, losgeknipt en samen met de besjes opgeplakt. Leuk detail is bij deze mal dat in het blad een leuk relief zit.


Deze mooie mal heb ik ook bewerkt waarbij ik er spiegelkarton achter en herten uit kraft extra gesneden en er bovenop geplakt heb.


Op deze foto zie je de prachtig gesneden rand van kraft goed. Deze is heel fijntjes en zit bij de mallenset met de grote kaders.
Het 3D plaatje komt van een knipvel dat ook bij deze lijn hoort.


Als laatste nog een foto van de prachtige ster.  Alle kleine sterren zijn extra uit spiegelkarton gesneden en bovenop het witte kraft geplakt terwijl achter de grote ster een stukje gewoon kraft verwerkt zit.

Leuk dat je langs bent geweest en veel plezier bij het maken van je (kerst)kaarten.
Groetjes Henriëtte


4 opmerkingen:

  1. Supermooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeeeel mooi dit kerstkaartje Henriëtte...een geweldig leuk modelletje en ook de accentjes passen er allemaal zooooo mooi bij
    Je kan er naar blijven kijken....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kerstkaartje zoveel mooie details !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, Henriëtte.Leuke hertenstans.Heel veel prachtige details.Fijn weekend.Groetjes,Sylvia.Ik

    BeantwoordenVerwijderen