Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 22 september 2016

Autumn Leaves

Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik gemaakt heb met de prachtige nieuwe herfst stencils in combinatie met de nieuwe vierkante stencils.


Als basis heb ik cardstock van 15 x 15 cm dubbel gevouwen en gemat met papier uit het mooie papierblok Fading Colours.
Daarna heb ik de nieuwe basis stencils Vierkant gepakt en heb daarmee papier uit de nieuwe papierset Autumn Colour gesneden en ook gemat. Ook het groene papier heb ik hiermee gesneden en gemat.
Zo krijg je zonder te meten heel gemakkelijk prachtige vierkanten gesneden.


De bladerenrand heb ik  aan twee zijkanten van de kaart verwerkt, achter de vierkanten die met de nieuwe Snijset Vierkant is gesneden.


In het mooie kader zijn eerst blaadjes gestempeld en daarna de tekst daar weer overheen. Beide komen van Clear stamps Autumn.


Het stencil Eikels en bladeren is 3x gesneden en zo neergelegd dat er een soort doily van blaadjes achter het plaatje is ontstaan. Op het plaatje zijn nog de leuke eekhoorn en pompoen met 3D kit bevestigd.


Voor de dubbele strik heb ik band gekozen waar blaadjes op staan. Met de strikjesmaker heb ik 'm in elkaar geknoopt en daarna afgewerkt met een mooie brad in de kleur van het achtergrondpapier.

Gebruikte materialen:
6002/0544 Cutting en embossing stencil Bladeren
6002/0545 Cutting, embossing en debossing stencil Eikels en bladeren
6002/0546 Cutting, embossing en debossing stencil Herfstset
6002/6103 Cutting stencil Vierkant
6011/0301 Papierblok Fading Colours
6011/0506 Papierset Autumn Colour
6013/0334 Stansvel Herfst
6030/0005 Brads Groen
6200/0021 Strikjesmaker
6200/0038 Cleaning pad Clear stamps
6300/0320 Natural Sense Collection
6410/0098 Clear stamps Autumn
6500/0201 Tube 3D kit
6500/0215 Tacky Glue
6500/0217 Lijmpen
8089/0206 Kraft
8089/0231 Kraft Wit
8099/0261 Cardstock Linen Structure Wit

Groetjes Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Een mooie warme herfstkaart Henriëtte. Ik vind het vaak jammer dat de herfst een beetje "overgeslagen" wordt want het is zo'n mooi jaargetijde met prachtige kleuren en dat is op jouw mooie kaart goed te zien :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit herfstkaartje Henriëtte...wat een leuke details in die warme herfstkleurtjes...

    groetjes en een fijn donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Henriette echte herfstkleuren heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi herfstkaartje heb je gemaakt! Supermooi!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henriëtte ik kan je even niet bijhouden hoor! Heb alles weer gezien van wat je in één week tijd maakt! Je kan zo mooi spelen met stansen, ik vind dat super om te zien hoe jij ieder kaartje bijzonder maakt!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie herfstkaart,Henriëtte.Mooi gemaakt met die verschillende bladeren.
    Fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen