Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 18 mei 2016

Challenge 69 bij WLVC

Het is weer de 18e van de maand en dus tijd voor een nieuwe challenge bij WLVC met deze keer als sponsor Marianne Design.

Omdat het de 2e challenge van deze maand is is het weer een kerstkaart-challenge waarbij deze keer de opdracht is verzonnen door Anneke: Maak een vintage kerstkaart met Bling-Bling.
Glimmers op je kerstkaart dus.
Ook ik ben er mee aan de slag gegaan met deze kaart als resultaat.


Het design papier dat ik voor deze kaart gebruikt heb is een oudere lijn van Maja Design, vintage winter. Ik vond het toen ik op zoek was naar geschikt papier voor vintage want heel modern papier past in dit geval niet.


In de hoek heb ik een metalen ornament gezet en gelijk kom je al wat Bling tegen. Helaas was het bling op de foto iets naar voren geschoten zie ik. Op de kaart zelf zit het nu wel weer goed vast.


De tekst komt ook van het desin papier zelf. Onderaan zat een rand en daar heb ik een stukje van gebruikt. Ook hier weer een beetje Bling wat ik iets over de tekst heen heb laten vallen.


De prachtige hoekmal is van MemoryBox, deze heb ik hier en daar opgesierd met plakparels.
Op de strik zit nog een grote parelbrad ter afwerking.


En dan als laatste nog een foto van het plaatje. Twee meisjes bij de versierde kerstboom. Als dat maar goed gaat met het meisje op de stoel maar ja.....dat vertelt het plaatje niet. Zal altijd een geheim blijven.

Doe ook mee met deze challenge en vul zo gelijkertijd je kerstkaarten voorraad aan.
De challenge loopt tot 2 juni 18:00 uur.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Hele mooie kerstkaart Henriette !
    Leuk met het gescheurde papier mooi design papier .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig dit vintage kerstkaartje Henriëtte....er is zoveel moois op te zien....GEWELDIG!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Henriëtte prachtig kaartje weer! Heel mooi met het gescheurd papier en de pareltjes op de memoryboxmal zijn ook heel mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is weer een beauty,Henriëtte.Heel mooi afgewerkt met de pareltjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen