Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 16 juni 2015

Cute as a button

Vindt je de mallen van Marianne Design ook zo leuk? Ik wel hoor. Ik heb dan ook 3 setjes mallen gecombineerd met elkaar, verwerkt op een label van Dutch Doobadoo met dit geboortelabel als eindresultaat.


De Tag van Dutch Doobadoo 470.713.125 heb ik allereerst op grijs kaartkarton afgetekend en uitgeknipt. Daarna nog een keer op wit kaartkarton. Hier heb ik een extra randje vanaf geknipt zodat het verschil met het Designpapier van Marianne Design, blokje Party Fun PK9063, niet zo heel erg groot is.


Bovenaan de tag heb ik een knoopje voor het gaatje gezet. Het knoopje is van Dutch Doobadoo 492.002.003. Leuke greyboard buttons die je met bijvoorbeeld Distress Ink een gezellig en bijpassend kleurtje kan geven. Ik heb het knoopje vastgezet met Hennep Touw (Art.nr. 50339) waarbij er 4 kleuren op een kaartje zitten.


Het diaraampje, wat hoort bij de polaroidmal van Marianne Design COL1388, heb ik gebruikt als tekstraampje.
De tekst die ik er in gestempeld heb komt hoort bij COL1387, die ik ook gebruikt heb voor deze tag.
Omdat het leuk bij de tekst past heb ik er nog een Greyboard button bij geplakt. Deze heb ik rood gemaakt met Distress Ink en ook hier heb ik weer het witte Henneptouw als afwerking gebruikt.


Wat is het kleine jongetje lief he (COL1387), het lijkt net of ie uit het fotokader komt stappen.
Het is even een werkje om alle losse delen te snijden maar je kan er zoveel kanten mee op. Zeker een mallenset die je telkens kan gebruiken bij babykaartjes.
De sterren die je over de hele tag verspreid ziet zitten zijn gemaakt met de nieuwe Craftables CR1321. Met deze mal heb je in een mum van tijd allemaal losse sterren. Ik heb de mal 2x gestanst uit donker- en lichtblauw en daarna, zoals je kunt zien, de twee kleuren sterren op elkaar geplakt.
Daarna heb ik ze, met een klein druppeltje 3D kit, her en der op de kaart bevestigd.

Bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer.
Groetjes Henriëtte




18 opmerkingen:

  1. Cute...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke lief en toch stoer door het rood dat je hebt gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, jouw kaartje is ook cute as a button, wat schattig! En zo lief die sterretjes die het lekker speels maken. Leuk detail dat ventje wat uit het raampje lijkt te stappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super lief kaartje Henriette heel wat anders dan we van je gewend zijn!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henriëtte dit is echt wel een geweldig mooi label geworden.
    Leuke dingen op te zien.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf gedaan Henriette. Leuk op deze wijze alles verwerkt. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriëtte,
    Ik loop een beetje achter bij je, hihi. Maar al je moois weer gezien hoor! En deze stansen heb je ook weer super leuk bij elkaar gecombineerd! En de baby boy is enig!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitternde baby-labelkaart. Mooie kleuren en leuke mallen, toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SUPERrrrrr leuke label heb je ervan gemaakt,
    enige mallen van MD.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke geboortelabel Henriëtte!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig en super lief is deze label Henriëtte...hele leuke stansjes zijn dat en dat samen met die sterren een schitterend geheel!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie baby tag,Henriëtte.Superleuke malletjes en leuk afgewerkt met de sterretjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige tag Henriëtte ... de malletjes zijn inderdaad super leuk ... ik zal eens op onderzoek moeten gaan ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker cute as a button Henriette en wat enig hoe je alle verschillende mallen hebt gecombineerd tot deze gave tag!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ze zijn zo ontzettend gaaf. Hoe meer ik zie ik meer ik geneigd ben ze te gaan bestellen.
    Zo leuk ook de sterretjes erbij.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou, ik vind de malle ook heel erg leuk!! Je hebt er iets super moois mee gemaakt. Leuk zo alles bij elkaar.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lief hoor henriette ,
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen