Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 17 juli 2014

Babykaart voor een meisje

Deze maand zijn er schattige babystempels, ontworpen door Daniella, door Joy!crafts op de markt gebracht. Ik heb daar twee lieve kaartjes mee gemaakt waarvan ik vanmorgen deze en morgen die voor een jongen laat zien.


Voor de basis van dit 10 x 10 kaartje heb ik wit linnenkarton gebruikt. Daarop heb ik papier uit het 12 x 12 Inch Paperbloc gemat.
Het roze ruitpapier (7 x 7 cm) komt uit een Happy Bloc's van Mery.


Ook het hoekmalletje is van Mery's. Een leuke mal waarvan ik de vlindertjes nog een keertje uit dessin-papier heb gestanst, uitgeknipt en daarna de lijfjes op elkaar heb geplakt.


Het speentje is een zelfklevende applicatie die je ook op kleding kan strijken.


Op een Mini-label heb ik de leuke Clear Stamps Words tekst Baby Girl gestempeld.


En dan nog even een foto van het stempeltje met daaronder een strik met het leuke lint. Het Beertje en het konijntje heb ik ingekleurd met Derwent potloden, het broekje heb ik niet gekleurd maar nogmaals gestempeld op dessinpapier, uitgeknipt en op het originele stempeltje geplakt.

Gebruikte materialen:
Papierbloc 12 x 12 : 6011/0701
Happy bloc's : 6011/0032
Linnenkarton wit : 8099/0001
Daniella Clear stamps Baby : 6410/0319
Mery's Clear stamps Words : 6410/0035
Mery's Leaves and Butterfly: 6003/0010
Mery's Mini labels : 6002/0246
Lint : 6300/0264
Applicatie speen : 6013/0705



Groetjes Henriëtte

12 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het Henriette en wat heb je ontzettende leuke details erop zitten, erg lief om te zien allemaal.
    fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt dus niet alleen maar vintage maken Henriëtte....wat een schitterend babykaartje is dit....en wat een details....super!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig meisjeskaartje! En leuk om deze stijl ook bij jou te zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk gemaakt zeg, ik vind het een mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig kaartje, lieve stempeltjes,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superschattig en prachtig kaartje Henriette, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief beertje. Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig babykaartje Henriëtte...er is zoveel moois op te zien....KNAP gedaan!!!


    Groetjes en geniet maar heerlijk van het mooie weer
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig en lief babykaartje Henriëtte.
    Heel mooi gedaan...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen