Volgers

Zoeken in deze blog

donderdag 24 april 2014

Notitieboekje

Wat een rare dagen zijn het deze week zeg. Paasvakantie en allemaal dingen die tussendoor geregeld en gedaan moeten worden. Van bloggen is de laatste paar dagen niets gekomen, volgens mij heb ik aardig wat gemist maar dat ga ik snel weer goed maken hoor!

Vandaag weer eens iets anders dan een kaart en wel een notitieboekje dat ik gepimpt heb met prachtige mallen van Joy!crafts waaronder Bille's Heart dat deze week In the Picture staat op het blog van Joy!crafts.


Allereerst heb ik een stuk kant om het boekje gestrikt en daar papier uit het blok Wood Texture op gemat.


Gerti's Butterflies heb ik eerst gestanst uit wit kaartkarton en daarna dezelfde mal nog een keer gebruikt maar er dit keer Kraft papier mee geëmbost.
Met zacht geel papier heb ik nog een paar kleinere vlindertjes op de grote vlinders gezet.


Ook de bloemen zijn van Joy!crafts, prachtige zachte kleuren.


Bille's Heart heb ik gestanst uit Kraft en de uitgesneden stukjes, toen ze nog in de mal zaten, bewerkt met Distress Ink en teruggeplakt in de mal. Dit kon omdat er nog een dicht hart van kraft onder zit.
Om de buitenste fijn uitgesneden rand heb ik heerlijk zitten haken, dit zonder patroon.
De letters zijn van Noor!Design.


Het plaatje komt van Gerda's Hobbyshop. De randen heb ik gescheurd en daarna met Distress Ink bewerkt.

Heerlijk om zo'n boekje te pimpen.


Groetjes Henriëtte





24 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt, weer eens wat anders om een boekje te pimpen, heel mooi,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Henriëtte wat ziet dat boekje er prachtig uit, supermooi op gepimpt, leuk met dat haakwerkje en alle andere details....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creatie Henriëtte.
    Het notitieboekje is heel mooi gedaan met alle mooie details en het haakwerk is super...

    Lieve groeten, Annemie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend zoals je dit boekje een nieuw jasje hebt gegeven Henriëtte. Ik zou het goed in het zicht te pronk leggen en heel veel van genieten. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Henriëtte je creatie is weer schitterend.
    Een lekker geurend plaatje en alles eromheen zo leuk samengesteld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo he, je hebt er weer een pracht werkje van gemaakt Henriette!
    Heel leuk het omhaakte randje om het hart!
    Een prachtig geheel!
    Liefs Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Henriette,
    Superleuke pimp van het boekje, leuk plaatje, ik vind dat het speelse effect van het hart wel een beetje wegvalt, als de stukjes er in blijven zitten..en wat vakantie betreft..bij ons begint morgen de Mei vakantie ( 2 weken)
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo schitterend weer Henriette, ik vind het weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. PRACHTIG is dit opgepimpte boekje Henriëtte wat een geweldig leuk hart met zo'n leuk gehaakt randje eromheen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maak van notitieboekje maar notitiebeauty Henriette, beeldig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowww. prachtig opgepimpt zeg!!!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow vind hem prachtig geworden, heel mooi hart erbij op.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is weer een beauty Henriëtte. Heel mooi.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig gepimpt noteboekje Henriette, jij hebt inmiddels een aardige verzameling liggen van dit soort fraaie boekjes, het zijn prachtige kijkexemplaren, geweldige details weer, laat dat maar aan jou over! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi plaatje met de Lelietjes van Dalen, en prachtig haakwerkje het maakt het allemaal wwer een prachtige kaart!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je prachtig gepimpt Henriette

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig, wat ziet er dit weer leuk uit en ik vind dat hart zo ontzettend leuk gedaan. Heerlijk om als je bijvoorbeeld buiten zit te maken. Ik ben nu her en der bij iedereen weer aan het bij-lezen en kijken, ik heb net als jij een drukke week gehad en erg veel gewerkt deze week en van knutselen is helaas nog niets gekomen, hopelijk dit weekend. liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi gemaakt. Het haakwerkje is ook leuk.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creatie heb je van de harten mal gemaakt. Leuk zo met het gehaakte er omheen.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Henriette
    Wat heb je er een prachtig boekje van gemaakt met hele mooie mallen en een mooi plaatje, heel stijlvol.
    Een heel fijn weekend.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo is het een heel exclusief notitieboekje geworden. Mooi.Leuk dat haakwerk om het hart heen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen