Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 14 september 2013

Gastdesigner bij Dutch Doobadoo



Dit is een velletje gelaserd papier van Dutch Doobadoo met prachtige swirls. Als je goed kijkt zie je dat rechtsonderaan twee  swirls gespiegeld bij elkaar zitten, in het midden diezelfde swirl net iets anders en in twee delen verdeeld en verder hele kleine fijne swirls.  Alle swirls zijn ook heel gemakkelijk los te knippen zonder dat je daar iets van blijft zien. Echt een prachtig vel.

Ik vind het superleuk dat ik gevraagd ben om een keer als gastdesigner op het blog van Dutch Doobadoo een bijdrage te leveren en heb onderstaande tag daarvoor gemaakt.


Op deze tag heb ik verschillende van die swirls verwerkt. Ze zijn wit en prachtig gelaserd waardoor er een heel fijn bruin randje te zien is als je het vel op wit papier legt.


Allereerst bovenaan de tag twee stuks van de halve swirls die middenin het vel zitten. Ik heb ze heel licht geïnkt met Distress Ink Walnut Stain omdat wit niet bij mijn tag past.


Op de hoek van mijn plaatje heb ik de allerfijnste swirl gezet en er een pareltje op geplakt.


Het plaatje heb ik geprint van het internet en gemat op een afgescheurd en geïnkt stukje cardstock. Onder het plaatje heb ik wondgaas geplakt. Rechts onderaan heb ik twee van de grote swirls gezet die ik op het breedste gedeelte iets door elkaar heb gestoken zodat er een mooie hoek ontstaat.
Ook op deze hoek heb ik pareltjes geplakt.

Ik ben heel benieuwd wat je van deze tag vindt.

Groetjes Henriëtte






26 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je GDT-er bent Henriette en je hebt de swirls beeldig op je leuke tag verwerkt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heeee wat leuk!
    Tof dat je gastdesigner mag zijn en dan met zo'n geslaagde tag zit je dan gelijk helemaal goed!
    Mooi hoor!
    En ja die malletjes zijn echt prachtig!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht ik kom hem even beter bekijken en nu lees ik dat je gastdesigner bent, super leuk!!
    E je tag is echt sUpergaaf!!!
    Groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige tag heb je gemaakt Henriëtte. Ik vind het supermooi en de swirls zijn schitterend. Heel leuk voor je dat je GD mag zijn.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dat leuk voor je om gastdesigner mag zijn,
    Je tag is ook ontzetten mooi geworden
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat supergaaf dat je gastdesigner mocht zijn Henriette en wat heb je een geweldige tag gemaakt, ziet er super de super uit. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtige tag , en wat fijn dat je gastdesigner mag zijn.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk voor je om gastdesigner te zijn.
    En het gaat je goed af, ziet er prachtig ui.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Handig zo'n voor-gelaserd vel, gave swirls.
    Je tag is schitterend, leuk gedaan met de swirls. Leuk dat je gastdesigner bent geworden. Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk, dat je gastdesigner mag zijn. Je tag ziet er prachtig uit. Mooi van kleur ook.
    Was leuk je weer gezien te hebben. Ga nu nog één daagje naar de beurs en dan lekker uitslapen morgen. Lol.

    Fijne Zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk jet, dat je gastdesigner bent, de tag is prachtig.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gedaan zeg.. en wat leuk nieuws.. geniet van je gastdesignerschap

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige tag Henriëtte, wat een schitterende swirls......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gastdesigner, geweldig leuk zeg. Je tag is werkelijk beeldschoon, wat heb je mooie materialen gebruikt en prachtig gemaakt.
    Fijne zondag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Proficiat met je GD-schap Henriette, je hebt deze swirls met zwier gebruikt in je supermooie tag! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mmmmm dat ziet er wel handig uit.
    'k Wist niet dat dit bestond.
    Mooie tag heb je gemaakt met allerlei leuke details op en zo'n mooi plaatje erbij.
    Helemaal geslaagd Henriëtte.
    Leuk om eens GD te mogen zijn.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het jammer dat Jeannette en ik je gisteren gemist hebben. We snappen er niets van, alleen door dat stomme briefje wat zoek was. Maar we hebben tig keer alle rijen doorgelopen. De kaart met de swirls heb ik van Jeannette gekregen. Ik had wat hobbyspulletjes niet meer in gebruik en dan kan zij ze proberen. Was niet nodig maar vond het superlief van haar. Je ziet ze vast wel op kaarten terug.
    Jammer, maar volgende keer beter Henriette.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Henriëtte, hele mooie swirls, en een gezellige tag. Super voor je dat je een keer gast dt-er mocht zijn bij Doobadoo!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Henriëtte,
    hier ben ik terug, na een periode van afwezigheid :-)
    Ik zie dat ik wel het een en ander gemist heb... Wat een mooie kaarten heb je gemaakt Henriëtte! En deze laatste kaart is ook super mooi. Proficiat met GD-schap!

    Lieve groeten Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zeker leuk om gast designer te zijn. Je tag is prachtig.
    Xxx Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat super gaaf dat je een keer GD mag zijn, en
    wat heb je een geweldige tag gemaakt ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    Liefs en grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk dat je gast designer mocht zijn!!
    En je tag is prachtig, heel erg mooi.
    (en even over mijn kerst of geen kerstkaart, wie weet, hahahahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hier ben ik dan ha,ha. Wat een gave tag heb je gemaakt. De swirls zijn inderdaad schitterend gedetailleerd en prachtig verwerkt op je tag. Ook alle andere details zijn súper!!
    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen