Volgers

Zoeken in deze blog

dinsdag 13 november 2012

December groetjes


De kerstkaarten-trein blijft hier nog even door denderen hoor.
Deze heb ik gemaakt n.a.v. de sketch die hoort bij Challenge #163 bij het Dutch Cardlovers Blog.
Het papier is weer van Maja Design (nog steeds niet op LOL).
De swirl is gemaakt met een mal van Memorybox en onderaan heb ik een Noor-Design mal gebruikt.
De sneeuwster is gemaakt met een Martha Steward pons.
De tekst is van Marianne Design.
Dit was de sketch waar ie op moest lijken:


Ik heb me wel iets in moeten houden, helemaal nergens bloemen of frutsels is toch wel lastig voor me merk ik. Dus helemaal strak is ie niet geworden, maar wel weer lekker snel klaar.
Op naar de volgende kerstkaart.

Gezellig dat jullie weer langs gekomen zijn.
Groetjes Henriëtte

14 opmerkingen:

  1. Je hebt de sketch echt mooi verwerkt. Mooie kerstkaart is het geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal super en ik ben helemaal weg van het designpapier. :))Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooei kaart met dit prachtige papier. Dit papier verveeld niet hoor, blijft mooi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren en je kaart is prachtig
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi weer, mooie mallen heb je gebruikt, succes met de chalenge.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met een leuke sketch Henriëtte. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig papier idd! Mooie kaart! leuk d etweede tag zo schuin. Je mag er best meer opplakken hoor, je moet er lekker je eigen ding van maken! Maar ik vind h'm zeker mooi zo! dank je wel voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt. En die mal is ook gaaf hè? Ik heb hem van de week ook binnen gekregen en ga er zodra het weer mogelijk is wat mee maken hoor. Zo leuk... Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke uitvoering van de schets!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg geslaagd ! mooi gedaan
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gedaan leuk zo
    bedankt voor je deelname aan dcl
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen