Volgers

Zoeken in deze blog

woensdag 28 november 2012

Back from the Past United

Maandag had ik samen met Nel, Elma, Jolande, Patricia, Hélène, Wil en Marie een hele gezellige knutseldag.
Nel had rondgekeken wat voor leuks we konden maken en een zaaltje geregeld en onder gezellig kletsen zijn we aan de slag geweest.
De sfeer zat er goed in, we hebben heerlijk met elkaar gekletst, tussendoor ook nog een lekker broodje gegeten en ook nog bezig geweest met een heel leuk projectje (is bij mij nog niet af, maar ja, kletsen en prutsen gaat dan ook maar gedeeltelijk samen haha).
Leuk eigenlijk, we hebben bij elkaar in een DT-team gezeten, zijn allemaal gestopt, maar hebben het contact onderling gezellig kunnen bewaren (jammer dat Miranda er niet bij kon zijn). En wat een schatten zijn het. 
Meiden, ik ben blij dat ik jullie heb leren kennen.

Ook ben ik nog verwend n.a.v. het oma worden van Romény.
Van Elma kreeg ik een zuigfleszeepje op een handdoekje uit haar webwinkeltje Bubbelsz & Papersz.
Nel had nog een schattig boekje voor me gemaakt waar ik foto's van onze kleindochter in kan doen.
Echt gaaf hoor Nel en Elma en nogmaals bedankt.

We hebben een supergezellige dag gehad en komen zeker nog veel vaker bij elkaar om leuke dingen te doen. We zijn Back from the Past United!

Groetjes Henriëtte


5 opmerkingen:

  1. Hallo was super gezellig,tot de volgende keer.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was super gezellig, ik heb alweer zin in de volgende.
    leuke cadeautjes heb je gehad.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa op naar de volgende afspraak!!!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kunnen we vast de klok vooruit zetten?-)))
    Was een topdag he Jet!

    groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was het gezellig he?;-) lekker bijgekletst ook.
    Ook ik kijk uit naar de volgende keer.

    Tot snel!

    Groetjes Helene

    BeantwoordenVerwijderen