Volgers

Zoeken in deze blog

vrijdag 4 mei 2012

Vlinders





Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst, het kwam er gewoon niet van.
Vanmiddag hebben we reparatie aan de keuken en ben ik dus verplicht thuis. Tijd om weer eens iets te laten zien dus.
Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt voor de group van Kaartenmakers op Yahoo.
Het is een 10 x 10 kaart.
Ik heb er voor gekozen om geen plaatje of afbeelding te gebruiken en ben met mallen en ponsen aan de slag gegaan.
Het papier had ik al heel lang geleden gekocht (geen idee meer welk merk).
Lekker vrolijk. (Kan ik wel gebruiken met het bewolkte weer dat we de laatste dagen hebben.)
De grote vlinders zijn gemaakt met een Martha Steward pons, de kleinere met een kleine pons van, als ik het goed heb, tomtas.
Ook heb ik voor het eerst stiksteekjes getekend, wat eigenlijk heel simpel de kaart net iets extra's geeft.

Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kaart. Erg Leuk.
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooi, mooi vrolijk papier en leuk met de vlinders.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OHHHHH wat vind ik deze mooi Jet!!!!
    Hele mooie kleurcombi!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen