Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 10 maart 2012

kadootje

Een kadootje moet leuk ingepakt vind ik.
Daarom maar weer eens de handen uit de mouwen gestoken.


Eerst goed meten (zodat het kadootje er ook echt in past) en toen met de score-pal randen gerild aan de zijkanten en onder-en bovenkant.
Dichtgeplakt (terwijl het kado er al in zat) met stickey-tape.
Aan de achterkant de flap inkepingen gegeven zodat het lint er door past en het lint aan de voorkant gestrikt.
Met labels Sixteen van Spellbinders eerst paars cardstock gesneden, daarna met een kleinere mal het witte waarop ik de tekste gestempeld heb.
Een paar bloemen geponst en geëmbost met de Nellie Snellen pons en deze met kit er op gezet.
Heeft net even meer dan een gewoon inpakpapiertje vind ik.

Groetjes Henriëtte

5 opmerkingen:

  1. dat heb je mooi ingepakt, nu ben ik alleen wel heeeeeeeel nieuwsgierig wat er in zit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal waar, zo ziet het er allemaal nóg veel feestelijker uit, speciale verpakking zo! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik mocht het krijgen vorige week op mijn verjaardag! Helemaal blij ben ik er mee, ook met de inhoud!
    Nogmaals bedankt Jet!
    Liefs, Miek

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is mooi ingepakt zeg!!!!
    Maar wat zit er nu in?????? haha.
    Mooi gemaakt Jet!!!!
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen