Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 1 oktober 2011

Verlovingskaart


Begin deze week moesten mijn zoon en zijn vriendin naar een verloving. Hadden al een kado gekocht, maar wilden er ook nog een kaart bij. Of ik iets in mijn doos had zitten.
Nou er zit genoeg in de kaartendoos, maar eigenlijk niets dat ik leuk vond voor het verloofde stel.
Dus ben ik er voor gaan zitten en dit is het resultaat geworden.

Het papier is van Basic Grey: Bittersweet.
De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met derwent potloden.
De takjesrand is gemaakt met een pons van Martha Steward en ik heb er bloemen op geplakt met in het hart van iedere bloem een strass-steentje.
De letters komen van een Alterations van Tim Holtz: " upon a time " en heb ik bewerkt met distress-inkt (ik vind het tegenwoordig gewoon kaal als ik geen distress-inkt gebruik).

Ik moet zeggen dat zoonlief en vriendin deze kaart helemaal super vonden. Gelukkig maar, anders hadden ze zonder kaart moeten gaan (hihi).

Groetjes Henriëtte

4 opmerkingen: