Volgers

Zoeken in deze blog

zaterdag 30 april 2011

pyramide doosje


Wekelijks is er een gezellige knutsel-ochtend waar telkens een zelfde groep een leuk item met elkaar maakt. Weeeeeeken geleden had Astrid een leuk doosje om te maken.
Nu is het niet moeilijk om te maken, maar het afwerken doe ik bijna altijd thuis. Dit omdat je nooit alle spulletjes mee kan nemen en de definitieve bestemming voor het item niet gelijk in mijn gedachten schiet.
Zo ook met dit doosje.
Het is gemaakt met Tilda-papier. Het "raampje" is van Mica.
De randjes zijn ge-inkt met distress-inkt Faded Jeans.
De stempel is van Magnolia, alleen dan niet meer helemaal volledig. Ik heb er maar een deel van gebruikt, anders zou het raampje helemaal wegvallen. Ik heb het met foam-blokjes op het doosje vastgezet zodat het een beetje "zweeft".


De achterkant van het doosje maak je dicht met een lintje.
Toch eindelijk afgemaakt, alleen de inhoud moet ik nog kopen, maar dat doe ik pas als ik weet voor wie het doosje is.

Groetjes Henriëtte

11 opmerkingen:

  1. wat een snoepie zeg, erg leuk dit modelletje...liefs peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een schattig doosje geworden. Ik heb dat ook vaak hoor, dan blijft het ook wel eens een tijdje voordat ik het afmaak.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het en super mooi doosje
    geworden

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Leuk doosje makkelijk om op voorraad te hebben.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk doosje hoor. Ik heb hem ook net op mijn blog gezet, maar niet bij de stunter gemaakt. Wel toevallie.....

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Slim doosje en ziet er prachtig uit
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave vorm heeft dit doosje, je hebt er prachtig papier voor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief doosje Henriette, erg snoezig
    knuf Miranda

    BeantwoordenVerwijderen